Καμπάνια υπέρ του ελληνικού τουρισμού ξεκίνησαν τρεις φίλοι μέσω Facebook και Twitter. Στόχος να διαφημιστεί η χώρα μας σε κεντρικό δρόμο στη Νέα Υόρκη.
Συγκεκριμένα μέσα από την ειδική πλατφόρμα συγκέντρωσης χρημάτων από πολίτες (crowdfunding) http://www.loudsauce.com καθένας μπορεί να προσφέρει, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, ένα μικρό χρηματικό ποσό, ώστε να αναρτηθεί στη Νέα Υόρκη μια γιγαντοαφίσα, η οποία θα προσκαλεί τους Αμερικάνους να επισκεφθούν την Ελλάδα. Στόχος είναι να συγκεντρωθουν τουλάχιστον 15.000 $ και η γιγαντοαφίσα να παραμείνει στη μεγαλούπολη των Ηνωμένων Πολιτειών για 30 ημέρες, από τα μέσα Μαρτίου έως τα μέσα Απριλίου.
Η συγκεκριμένη καμπάνια θα διαρκέσει έως και την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου καιαναμένεται μέσω αυτής να συγκεντρωθούν χρήματα για την προβολή της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών.
Συγκεκριμένα μέσα από την ειδική πλατφόρμα συγκέντρωσης χρημάτων από πολίτες (crowdfunding) http://www.loudsauce.com καθένας μπορεί να προσφέρει, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, ένα μικρό χρηματικό ποσό, ώστε να αναρτηθεί στη Νέα Υόρκη μια γιγαντοαφίσα, η οποία θα προσκαλεί τους Αμερικάνους να επισκεφθούν την Ελλάδα. Στόχος είναι να συγκεντρωθουν τουλάχιστον 15.000 $ και η γιγαντοαφίσα να παραμείνει στη μεγαλούπολη των Ηνωμένων Πολιτειών για 30 ημέρες, από τα μέσα Μαρτίου έως τα μέσα Απριλίου.
Σκοπός της ενέργειας είναι εκτός από την ανάρτηση της γιγαντοαφίσας, να δημιουργηθεί θετική δημοσιότητα για την Ελλάδα, καθώς επίσης να συμβάλει στη διάδοση “από στόμα - σε στόμα” (Word of Mouth) ανάμεσα σε Ελληνοαμερικάνους, αλλά και Αμερικανούς ή άλλης εθνικότητας πολίτες.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία απλών πολιτών, η οποία στηρίζεται στην εθελοντική συμμετοχή και υποστήριξη του κοινού.
Εμπνευστές αυτής της ιδέας είναι οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντζιάν και Στάθης Χαϊκάλης. Η καμπάνια έχει δύο στόχους: Να αναρτηθεί η γιγαντοαφίσα αλλά και να δημιουργηθεί θετική φήμη για τον τουρισμό στην Ελλάδα. Ο Ονίκ Παλαντζιάν αναφέρει σχετικά, «Είναι μια διαφημιστική καμπάνια που θα τρέξει στη Νέα Υόρκη, για να προβληθεί ο τουρισμός στην Ελλάδα», ενώ ο Γιώργος Κλειβοκιώτης συνεχίζει, «Διαλέξαμε τον τουρισμό, καθώς είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Επίσης, τα έσοδα από τον τουρισμό επηρεάζουν όλους τους κλάδους της οικονομίας».
Εμπνευστές αυτής της ιδέας είναι οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντζιάν και Στάθης Χαϊκάλης. Η καμπάνια έχει δύο στόχους: Να αναρτηθεί η γιγαντοαφίσα αλλά και να δημιουργηθεί θετική φήμη για τον τουρισμό στην Ελλάδα. Ο Ονίκ Παλαντζιάν αναφέρει σχετικά, «Είναι μια διαφημιστική καμπάνια που θα τρέξει στη Νέα Υόρκη, για να προβληθεί ο τουρισμός στην Ελλάδα», ενώ ο Γιώργος Κλειβοκιώτης συνεχίζει, «Διαλέξαμε τον τουρισμό, καθώς είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Επίσης, τα έσοδα από τον τουρισμό επηρεάζουν όλους τους κλάδους της οικονομίας».
Όμως το “Up Greek Tourism” έχει έναν ακόμα σκοπό, φιλοδοξεί να δείξει ότι και σε μια περίοδο με ιδιαίτερες δυσκολίες για την Ελλάδα όπως η σημερινή, οι πολίτες, οι απλοί ανθρωποι, έχουν τη δυνατοτητα να πάρουν πρωτοβουλίες, να φέρουν αποτελέσματα χωρίς να εμπλέκεται το κράτος.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο κ. Παλαντζιάν, «Οι κυβερνήσεις προσπαθούν να βρουν λύσεις, αλλά εμείς ως ιδιώτες δεν πρέπει να περιμένουμε, αντίθετα πρέπει να βοηθήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Ο καθένας μας μπορεί να κάνει τη διαφορά.» Ο Στάθης Χαϊκάλης συμπληρώνει: «η ομάδα των εθελοντών που στηρίζουν την πρωτοβουλία αποτελείται από άτομα που είναι εργαζόμενοι και συνεισφέρουν σε αυτό το project στον ελεύθερο χρόνο τους. Η φιλοδοξία και το σχέδιό τους ειναι να έχουν μια μικρή συμβολή ώστε να δούμε τις καλές πλευρές της χώρας μας ».
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο κ. Παλαντζιάν, «Οι κυβερνήσεις προσπαθούν να βρουν λύσεις, αλλά εμείς ως ιδιώτες δεν πρέπει να περιμένουμε, αντίθετα πρέπει να βοηθήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Ο καθένας μας μπορεί να κάνει τη διαφορά.» Ο Στάθης Χαϊκάλης συμπληρώνει: «η ομάδα των εθελοντών που στηρίζουν την πρωτοβουλία αποτελείται από άτομα που είναι εργαζόμενοι και συνεισφέρουν σε αυτό το project στον ελεύθερο χρόνο τους. Η φιλοδοξία και το σχέδιό τους ειναι να έχουν μια μικρή συμβολή ώστε να δούμε τις καλές πλευρές της χώρας μας ».
Ανάλογα με το ποσό που θα συγκεντρωθεί, θα κλειστεί και ο χώρος για τη γιγαντοαφίσα. Σε περίπτωση που το ποσό είναι μικρότερο από αυτό που απαιτείται, τα χρήματα δεν θα αφαιρεθούν από τους λογαριασμούς των συνεισφερόντων. Αν πάλι, τα χρήματα είναι περισσότερα, θα χρησιμοποιηθούν για ακόμα μεγαλύτερη προβολή, όπως για παράδειγμα μια έντυπη καταχώρηση στους New York Times.
Η καμπάνια υποστηρίζεται από τα Κοινωνικά Δίκτυα:
Facebook (www.facebook/upgreektourism) & Twitter (https://twitter.com/Up_GreekTourism).
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: www.upgreektourism.gr
Δωρεές γίνονται μέσω της σελίδας: http://www.loudsauce.com/campaigns/62
Στοιχεία Επικοινωνίας:
Γιώργος Κλειβοκιώτης (Τ: +971 506762771, Μ: Yorgos@upgreektourism.gr)
Ονίκ Παλαντζιάν (Τ: +30 6944613113, Μ: Onic@upgreektourism.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου