Οι «Αγανακτισμένοι» σχεδιάζουν να περικυκλώσουν τη...
Βουλή την ημέρα της απεργίας, με συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα, τον Ευαγγελισμό και το Παναθηναϊκό Στάδιο.
Tο απόγευμα της Τρίτης, οι συγκεντρώσεις συνεχίστηκαν και μπροστά από το Λευκό Πύργο στη Θεσσαλονίκη αλλά και στις κεντρικές πλατείες άλλων πόλεων.
Στην Κόρινθο μάλιστα, οι «Αγακατισμένοι» επέδωσαν τα χαρτιά της... απόλυσης στους βουλευτές του νομού: Υλοποιώντας απόφαση της συνέλευσης το βράδυ της Κυριακής, έκαναν πορεία στα πολιτικά γραφεία των βουλευτών και επέδωσαν ή θυροκόλλησαν ψήφισμα το οποίο αναφέρει «Κύριοι, κυρίες εμείς σας προσλάβαμε και εμείς σας απολύουμε, δεν μας εκπροσωπείτε πια».
Οι συγκεντρώσεις συνεχίζονται για 21 ημέρα, ενώ ούτε η βροχή ούτε η αργία του τριημέρου δεν είχε εμποδίσει τις συγκεντρώσεις της Κυριακής και της Δευτέρας: «Δεν πάμε διακοπές, δεν πάμε παραλία, θα 'μαστε όλοι εδώ, κάθε μέρα στην πλατεία» ήταν ένα από τα συνθήματα που ακουγόταν στις συγκεντρώσεις.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου