Οι γιατροί που διαθέτουν καλύτερους τρόπους και μιλάνε πιο ευγενικά στους ασθενείς τους, τους βοηθάνε να αναρρώσουν πιο γρήγορα, ισχυρίζεται τώρα μια βρετανική έρευνα. Το Εθνικό Σύστημα Υγείας της χώρας, το NHS, που διεξήγαγε την έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα πως στα νοσοκομειακά ιδρύματα της χώρας δεν τηρούνται απλά, καθημερινά πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν τη ζωή των ασθενών απείρως καλύτερη σε θέμα ποιότητας.
Η μελέτη θεωρεί πως αν το νοσηλευτικό προσωπικό τηρούσε τα ωράρια κοινής ησυχίας, ανταποκρινόταν στις εκκλήσεις των ασθενών για μείωση του πόνου και αντιμετώπιζε την καθημερινότητά τους με ένα απλό χαμόγελο και τη δέουσα τρυφερότητα, τότε η κατάσταση των νοσηλευομένων θα βελτιωνόταν.
«Οι ασθενείς που θεωρούν πως οι νοσηλευτές τους ακούνε και ενδιαφέρονται για την κατάσταση της υγείας τους έχουν σαφώς λιγότερες πιθανότητες να επιδεινωθεί η κατάσταση τους ή να χρειαστεί να νοσηλευτούν ξανά»,
τονίζει η Τζο Ουέμπερ του NHS, προσθέτοντας πως «πολλοί ασθενείς παραδέχονται πως έχουν πέσει θύματα αδιαφορίας ή και κακής συμπεριφοράς εκ μέρους του νοσηλευτικού προσωπικού των νοσοκομείων μας».
Η κυρία Ουέμπερ συμπληρώνει επίσης πως «ενώ έχουν βελτιωθεί άλλοι τομείς του συστήματος υγείας μας, όπως οι μέσοι όροι αναμονής για μια χειρουργική επέμβαση, έφτασε η στιγμή να ρίξουμε το βάρος μας στη βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ ασθενή και νοσηλευτή», καταλήγοντας πως «αρκεί απλά μια τρυφερή κουβέντα, λίγο ενδιαφέρον κι ένα χάδι».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου